onsdag 21 januari 2009

Sanningar om LCHF

Ville läsa lite mera om vad som skrivs på bloggar om LCHF, och hittade den här sidan, med en bloggares "egna sanningar".
Letade efter recept och hittade till à la Linda.
Alla hennes recept är inte lchf, men man får välja ut det som känns lämpligt.
Sidan är "tjusig", och värt ett besök, för alla som är intresserade av mat.
En "lista med sanningar" om LCHF fann jag också på den här sidan.

Snart kommer lönebeskeden.
Då kommer alla som har arbetat att se resultatet av Jobbskatteavdragens steg nr 3, som ger mera pengar på lönekontot.

Spargrisens Mor har peng från Försäkringskassan och får inte lön i januari.
Men, i februari skall det bli ett lönekuvert till Mor.
Skall börja jobba igen i februari.

Så är det!

2 kommentarer:

Zac sa...

Tack för uppmärksamheten, iofs är det min sanning, men jag skrev precis nyss om min *första* viktresa - 'Min första LC-resa...'

Men jag har skrivit mer, mycket mer innan... :o)


//Zac

Spargrisens Mor sa...

Zac: Visst, jag uttryckte mig lite fel, men jag har redigerat texten nu, så att det bättre framgår att det är vad det är, dvs inte fakta.
Oj,oj vad du skrivit. Ska läsa mera snart. Hörs!